Sizi heyecanlandırmak için geldi.
Geldi. Affalterbach'ın ifadesi. Uzun motor kapağı, arkada konumlandırılmış alçak camlı kısım ve geniş, güçlü arka kısım. Bunlar Mercedes-AMG tarafından sunulan bir spor arabanın ölçüleridir. Yere yakın durur. Her zaman ileriye atılacak gibi görünür. Bu deneyimi Mercedes-AMG GT ve Mercedes-AMG GT S'de yaşayabilirsiniz.
Güçlü motorlar Mercedes-AMG'de daima çok önemli bir konu olmuştur. Deneyimli mühendisler dünyada eşi benzeri olmayan yüksek performanslı motorlar geliştirmek için canla başla çalışırlar.
Seri üretimle kıyaslandığında, burada her motor, "bir adam, bir motor" felsefesine uygun olarak elle üretilir. Bir teknisyen motorun parçalarını birleştirir ve krank milinin motor bloğuna takılmasından, kabloların döşenmesine ve motor yağının doldurulmasına kadar, tüm adımlardan sorumludur ve bu da, teknisyenin AMG motor etiketindeki imzasıdır.
Kuru karterli yağlama özelliğine sahip, 375 kilowat'a kadar güç üreten ve 650 Nm'lik torka sahip yeni geliştirilen AMG 4.0 litrelik çift turbo V8 motoru bu işçilik ilkesine dayanarak üretilmiştir ve yeni Mercedes-AMG GT ve GT S'nin uzatılan kaputunun altında yatar.
Kuru karterli yağlama özelliğine sahip, 375 kilowat'a kadar güç üreten ve 650 Nm'lik torka sahip yeni geliştirilen AMG 4.0 litrelik çift turbo V8 motoru bu işçilik ilkesine dayanarak üretilmiştir ve yeni Mercedes-AMG GT ve GT S'nin uzatılan kaputunun altında yatar.
Mercedes-AMG DYNAMIC SELECT denetleyicisine sahip AMG DRIVE UNIT tercihlerinize uygun performansı sunan sürüş programlarını önceden seçmenize olanak tanır. AMG SPEEDSHIFT DCT 7 vitesli spor şanzıman ve kısıtlı-kaymalı arka diferansiyeller (modele bağlı olarak mekanik ya da elektronik) bu gücü saf hızlanmaya dönüştürür.
Motor sporlarında başarılı olan çift çatal konsepti AMG spor şanzımanın ve ayarlanabilir amortisörlere sahip AMG RIDE CONTROL spor süspansiyonun inanılmaz bir yarış pisti performansı sunmasını sağlar. Bu özellikle yüksek hızlarda mükemmel yanal dinamikler ve yön sabitliğinden anlaşılır.
Motor sporlarında başarılı olan çift çatal konsepti AMG spor şanzımanın ve ayarlanabilir amortisörlere sahip AMG RIDE CONTROL spor süspansiyonun inanılmaz bir yarış pisti performansı sunmasını sağlar. Bu özellikle yüksek hızlarda mükemmel yanal dinamikler ve yön sabitliğinden anlaşılır.
Ön taraf arka taraftan daha hafif. Bir spor arabanın üstün performansı, ağırlığın en uygun şekilde dağıtılmasına dayanır. Akıllı hafif tasarımı ve gelişmiş sürüş konsepti sayesinde, yeni Mercedes-AMG GT ağırlık dengesini kritik bir biçimde arkaya aktarır.
Ön ve arka aks arasındaki 47 : 53'lük optimize edilmiş ağırlık dengesi, enine dingil düzeni ile elde edilir. Ön ortada bulunan motor çok hafif ve kıvrımlı şekle sahip dayanıklı karbon fiber pervane şaftı ile arka akstaki çift kavramalı şanzımana bağlanır.
Kompakt boyutlara sahip AMG 4.0 litrelik çift turbo V8 motor alüminyum yürüyen aksamın alt tarafına monte edilir ve kuru karterli yağlama özelliğine sahiptir. Bu ağırlık merkezini alçaltır ve harici yağ deposu ve yağ pompası, yüksek yanal hızlanmalarda bile, en uygun düzeyde yağ beslemesi sağlar.
Kompakt boyutlara sahip AMG 4.0 litrelik çift turbo V8 motor alüminyum yürüyen aksamın alt tarafına monte edilir ve kuru karterli yağlama özelliğine sahiptir. Bu ağırlık merkezini alçaltır ve harici yağ deposu ve yağ pompası, yüksek yanal hızlanmalarda bile, en uygun düzeyde yağ beslemesi sağlar.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder